Veelgestelde vragen 

 

 

hier vind je een overzicht van de veelgestelde vragen die wij krijgen van klanten 

Wat is een studentenbedrijf? 

Ons bedrijf wordt gerund door studenten als onderdeel van een leertraject. Wij werken onder de juridische en fiscale verantwoordelijkheid van Stichting Jonge Honden.

Hoelang duurt het voordat mijn bestelling is geleverd?

Wij streven ernaar om uw pakket binnen 1 tot 2 werkdagen te leveren.

Wat zijn de verzendkosten? 

Wij hanteren geen verzendkosten.

Via welke bezorgservice wordt mijn pakket geleverd? 

Uw pakket wordt persoonlijk bezorgd.

Kan ik mijn bestelling volgen? 

U ontvangt per e-mail een track & trace-link, waarmee u uw pakket eenvoudig kunt volgen.

Leveren jullie ook buiten Nederland ?

Nee, wij leveren alleen in Nederland.

Kan ik mijn bestelling annuleren? 

Ja, bij ons kunt u uw bestelling annuleren. 

Welke betaalmogelijkheden accepteren jullie? 

Bij ons kunt u betalen via iDeal 

Krijg ik een factuur na mijn betaling? 

Ja, via de email krijgt u uw factuur. 

Moet ik betalen voor mijn retour en hoe doe ik dit?

U heeft 14 dagen de tijd om een bestelling te retourneren (zie herroepingsrecht). Dit formulier vult u in en stuurt u naar: contact.lufah@gmail.com. Vervolgens brengt u uw pakket naar het meest dichtbij zijnde DHL afleverpunt en retourneert u uw tas. De kosten betaalt u zelf.

Mijn vraag is niet beantwoord, wat nu?

Als u vraag nog steeds niet beantwoord is, kunt u hieronder naar ons contactformulier gaan.